Strony

poniedziałek, 28 listopada 2016

Almost blond


Jak pewnie zdążyliście zauważyć, od jakiegoś czasu nie farbuje włosów (odrosty ehh).
Postanowiłam wrócić do swojego naturalnego koloru, jakim jest ciemny blond.
Długo już poddaje się koloryzacji, więc tak naprawdę go nie pamiętam. Mimo tego sama jestem ciekawa,
czy uda mi się wprowadzić ten plan całkowicie w życie i wrócę w 100% do natury:P
Choć nie ukrywam, że rudy strasznie mi się podoba, ale jednak farbowanie włosów co 1.5 miesiąca trochę mnie męczyło :P
Nie wykluczam jednak, że moja silna wola w tym wypadku przegra z estetyką i wrócę do farbowania :)

Tak czy inaczej trzymajcie za mnie kciuki, a ja zostawiam Was ze stylizacją.
Co powiecie?? :)














kamizelka, spodnie- Stradivarius | botki- Vices | t-shirt- Atmosphere (sh) | koszula H&M | choker- Shein |
torebka- TK Maxx | zegarek- Parfois | bransoletka- Ami Bijoux | okulary- paczepacze.pl

7 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz:) świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw! Uwielbiam taką kolorystyke :)
    Powodzenia w `nie` farbowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja, wyglądasz w niej obłędnie.
    Udostępnie twój outfit na moim blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. najs! :) mi sie podoba ten sprany rudy który ostatnio miałaś, dużo lepszy niż wczesniejszy czy ten taki czerwony. W ogóle uważam że pasowałyby Ci jeszcze jaśniejsze niż naturalne, choć i w naturalnych chętnie zobaczę. A stylówka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...