Strony

piątek, 4 września 2015

How old are you??


Mówi się, że nieważne ile masz lat, tylko tyle na ile się czujesz:)
Tak jest i w moim przypadku. Już za paręnaście dni 'stuknie' mi 30-tka, a ja w ogóle tego nie czuję:D
Dodatkowo ludzie tyle mi nie dają ze względu na moje małe gabaryty i geny:P Ostatnio nawet będąc w mieście,
ubrana w dzisiejszy zestaw, zaczepiali mnie gimnazjaliści (przynajmniej na tyle wyglądali:P).
A w zeszłym roku w Kołobrzegu w sklepie poproszono mnie o dowód, którego przy sobie nie miałam,
więc zakupy musiał zrobić kolega, który wg sprzedawcy był straszy ode mnie (a jest 7lat młodszy):P
Cieszy mnie to, ale nie ma co ukrywać, że jest to zasługa dobrych genów;)












fot. P

bluzka- Atmopshere (sh) | spódnica- Denim Co (sh) | torebka- Stradivarius | kolczyki- Tally Weijl | bransoletki- AgnesArt |
zegarek- Michael Kors | adidasy- New Balance 410 | okulary- Ray Ban

9 komentarzy:

  1. Ile ? 30 ? Kobieto , ja bym ci dała góra 19 , no może max 21 . Ale co do wieku i wyglądu, ja jak nie pomaluję się mocno, założę bluzę, to już miałam taką sytuacje, że bedąc na studiach zawoziłam papiery mojej siostry do gimnazjum, i pani dyrektor łaskawie mnie poinformowała , że dziecinko, rozpoczęcie jest 1 września, czego tu szukasz ? Siara co nie ?
    :))
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też często proszą o dowód, co mnie zawsze irytowało, bo okienko w portfelu gdzie miałam dowód zasłaniało datę i zawsze musiałam mocować się z wyjęciem, bo przecież musieli datę zobaczyć (zawsze się przyklejał do folii).
    Mam taki sam crop top :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw, dzisiaj oglądałam taka torebke w sklepie, jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz super, w sumie to nie jest ważne ile mamy lat ale na ile się czujemy...czasami patrząc jak wyglądają bardzo młode dziewczyny to nie mam kompleksów, a 30-tkę juz dawno mam za sobą.
    W tym uczesaniu jakoś mnie nie przekonujesz, to moje subiektywne zdanie i nie musisz go brać pod uwagę��Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać , brak mocnej opalenizny bardzo dobrze ci zrobił. Twoja skóra wygląda świeźej i młodziej....moźe zrobisz post o codziennej pielęgnacji, chętnie taki poczytam i moźe znajdę coś godnego uwagi lub do poparzenia, ale się rozpisałam☺☺☺

      Usuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...