Strony

środa, 17 grudnia 2014

Neon pink sweater

 Dzisiejsza casual'owa stylizacja przyciąga uwagę dzięki neonowemu sweterkowi
 oraz spodniom a'la Balmain. Większość rzeczy widzieliście już w poprzednich postach, jednak nowością jest owy właśnie sweter.

Nie będę się za bardzo rozpisywać, gdyż nie mam weny. Zapraszam do oglądania i komentowania;)















fot. P:*

sweter- Sheinside | spodnie- Hypnose | torebka- allegro.pl | Emu- butsklep.pl | parka- Stradivarius | kolczyki- Rossmann |
zegarek- Michael Kors | bransoletki- AgnesArt, nn 

3 komentarze:

  1. świetny sweter i ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ci jest w tym sweterku...pięknie podkreśla twoje włosy!!!
    Nie przekonują mnie dzisiaj spodnie, moim zdaniem lepiej prezentowały się, gdy pokazywałaś je w letniej odsłonie:(
    Wygoda najważniejsza...ale ty zdecydowanie urodziłaś się po to by nosić szpilki. pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, Twój sweter wnosi życie na szare ulice o tej porze roku, jednak najbardziej w Twoim outficie podobają mi się spodnie! Mam bzika na punkcie wzorków na jeansach i spodniach! ;)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...