Strony

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Stripes

Dziś pierwszy z czterech postów ukazujących moje stylizacje z wyjazdu do Turcji (więcej TUTAJ).
Co prawda spędziliśmy tam tydzień, jednak kilku zestawów nie sfotografowałam, ponieważ pojawiły się już na blogu;)

Pierwsza stylizacja to długa sukienka w biało-czarne paski.
Niesamowicie mnie urzekła dekoltem z tyłu i dlatego ją zamówiłam.
Jednak po odebraniu paczki okazała się bardzo mała. Co prawda wybrałam r.S, ale na moje oko jest to nawet XXS/XS.
Całe szczęście, że jestem drobna, więc nie miałam problemu z dopasowaniem i nie musiałam niczego zwężać/skracać:)

Początkowo chciałam do niej założyć biało-czarne espadryle, ale stwierdziłam jednak, że neonowe różowe będą pasować lepiej.

Co sądzicie o całej stylizacji??;)












fot. P:*

sukienka- Sheinside | espadryle- H&M Kids % | torebka- Parfois | kolczyki- Rossmann | bransoletki- nn | zegarek- House

11 komentarzy:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...