Strony

sobota, 14 lipca 2012

Sneakers with a shirt

Cześć:)

Pogoda ostatnio nie rozpieszcza, przynajmniej w moim regionie. 18-20 stopni szału nie robią, więc już tym bardziej nie mogę doczekać się urlopu i wakacji za granicą (wrzesień/październik), tego ciepełka i nic nierobienia:D

Zanim to jednak nastąpi trzeba dostosowywać garderobę do tego, co jest za oknem:) Wczoraj nie było aż tak ciepło, więc założyłam trampki (pomimo tego że są za kostkę, są przewiewne) i ubrałam koszulę-mgiełkę:) Całość bardziej sportowa, ale owa koszula nadawała, moim zdaniem, nutkę elegancji;)

Może być?? Jak sądzicie??:)




















shirt- NY
top- Moodo
pants- Pimkie
sneakers- Reserved
bag- allegro.pl
earrings- Orsay
bracelets- Rossmann, La Gelateria, edibazzar.pl

7 komentarzy:

  1. Świetna ta koszula! Też czasami lubię "wrzucić" trampki :)
    http://shoppanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor koszuli;)

    My kolejny rok z rzędu zaplanowaliśmy wakacje na wrzesień poza granicami Polski. Kocham Polskie morze ale nie chce się stresować że pogoda nie dopisze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej :) bardzo mi się u Ciebie spodobało dlatego dodaje do obserwowanych :) Chciałabym Cię prosić o wrzucenie posta z wszystkimi butami jakie masz, wiem, że to trochę szalone, ale co stylizacja to fajniejsze buty, jestem ciekawa ile masz par i jak się wszystkie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Post z butami już był (http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/01/buty-buciki.html), ale będę musiała zrobić mały update, gdyż parę par sprzedałam, dużo nowych kupiłam, więc na pewno za niedługo takowy post ponownie powstanie:)

      Usuń
    2. czekam z niecierpliwością!! :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna koszula i bransoletki. Świetnie wyglądasz :). Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...