Strony

piątek, 22 czerwca 2012

What a weird weather

Cześć:)

Przyznam się szczerze, że nie ogarniam tej pogody...
Z rana padał deszcz, było zimno, a teraz świeci słońce i jest ciepło.
Dziś znów miałam służbowe szkolenie, więc ubrałam się 'lekko', ale w razie czego wzięłam ze sobą cieplejsze rzeczy:P
Całe szczęście nie przydały się, ba nawet w tym co zobaczycie na zdjęciach, było mi za gorąco:P
Stąd 'mówię' Wam, nie nadążam za pogodą;)
Niech już przyjdzie prawdziwe lato:)


Przypominam o rozdaniu!! KLIK :)



























top, blazer- H&M
earrings, belt, mint ring- Orsay
pants, bag- allegro.pl
flats- Atmosphere
white ring- edibazzar.pl
bracelets- La Gelateria, Rossmann, Pepco

5 komentarzy:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...