Strony

czwartek, 16 lutego 2012

Shrove Tuesday/Fat Thursday?? Not so fat;)

Hej;)

Dziś tłusty czwartek, ale przyznam się, że zjadłam tylko 1 pączka:) Po pierwsze za nimi nie przepadam, a po drugie staram się zdrowo odżywiać i nie uznaję czegoś takiego jak 'pofolgować sobie', nawet w święta nie objadam się:)

Nie mam zdjęć z pączkiem, ale mojej stylizacji, którą możecie obejrzeć poniżej:)

~~~
Hi:)

Today there is the Shrove Tuesday/Fat Thursday but it is not so fat for me 'cause I ate just one donut;) First of all I don't especially like them and secondly I eat healthy:) And I don't like eat a lot- I eat small portions but often:)

I don't have pictures with pancakes but my outfit which is shown below:)














coat- Orsay
scarf- allegro.pl
blouse- Camaieu
jeans- Ravel
shoes- Lux
earrings- Orsay
belt- allegro.pl

5 komentarzy:

  1. fajny sweterek i kozaczki:) bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolor butów i torby - super :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Great boots! And I love your bag <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też zjadłam tylko jednego pączka, dziś drugiego ;d
    buty i torba boskie, zachwyca mnie też komin, płaszczyk piękny, ach podoba mi się ;d



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie zjadłam ani jednego, byłam twarda! :D nie to, że się odchudzam. po prostu to sama chemia...

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...