Strony

poniedziałek, 6 lutego 2012

"Robinhood'ki" & new in.

Cześć,

Główną rolę mojej stylizacji grają moje ukochane 'robinhood'ki'. Są to normalne, zamszowe saszki, ale mój P. je tak zabawnie nazywa:) Z racji tego, że są nieocieplone, muszę ubierać do nich grubszą skarpetę. Swoją drogą nie przepadam za ocieplanymi butami, bo w pracy jest mi po prostu za gorąco;)

Do nich ubrałam brązowy golf, biały t-shirt i jeans'y, do których dodałam zamszowy pasek;)

Lakier na paznokciach oraz kolczyki także w kolorze brązowym;)

~~~

Hi,

Today a main part acts my shoes which are called 'robin hoods' by my P. They are not so warm (not insulated) so I need to wear warm socks.

I collated them with a brown polo-neck, a white t-shirt, jeans and a brown belt.

Nail polish and earrings are brown, too;)










polo-neck- shop in Zielona Góra
jeans- Cropp
t-shirt- H&M
belt- souvenir from the USA
socks- shop in Zielona Góra
shoes- CCC
earrings- Rossmann


Ponadto chwalę się nowymi nabytkami/ New in:

* lakierowana kopertówka/ bag (Stradivarius %)


* 'emu' (allegro.pl)


* legginsy/ leggins (Stradivarius)


* sweterek/ sweater (Reserved %)


* skarpeciochy/ socks (Stradivarius %)


Czy coś Wam się podoba??/ Do you like sth??:)
 

4 komentarze:

  1. masz sliczną buzię:) bardzo fajny set- kozaczki są swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz śliczny kolor włosów. Fajny prosty outfit.Lubie takie:)i zazdroszcze zakupów

    banana-cocktail.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...