Strony

sobota, 4 lutego 2012

Na szybko

Cześć,

Z racji tego, że wczoraj bardzo późno wróciłam do domu i jedyną rzeczą, o której marzyłam, było pójście spać, to nie umieściłam żadnego posta...

Aby się nie opuszczać, pokażę Wam, co miałam wczoraj na sobie, mój makijaż oraz kilka nowych rzeczy, które kupiłam w Rossmannie;) Mianowicie transparentny puder w kamieniu firmy Manhattan, zestaw 3 par kolczyków oraz pędzelek do cieni z naturalnego włosia (Rossmann'owy, ale uważam, że ich pędzle wcale nie są najgorsze);)

Zawsze używam pudru w kamieniu do zmatowienia cery. Nie lubię sypkich, gdyż zawsze się nim upapram i wszystko dookoła, a nie lubię też 'syfu':) Ten ma dodatkowo gąbeczkę (w szufladce z boku), ale i tak jej nigdy nie używam, bo stosuję pędzel do pudru;) Puder Manhattan jest chyba najlepszym, jaki miałam. Ponadto jest w przystępnej cenie, no i jest wydajny;),

Ps. Zdjęcia były robione telefonem, stąd moja twarz wyszła taka nienaturalnie blada na fotkach robionych z bliska;)

~~~

Hi,

I came back very late yesterday and I just dreamed about going to my bed. I didn't post anything so I decided to show you my outfit from yesterday, my make up and things which I had bought in Rossmann.

Ps. My face was so pale because the pictures were taken by my mobile;)

















long-sleeve tunic- H&M (kids)
leggins- Bershka
black tunic (under the white one)- H&M
shoes- allegro
earrings- Rossmann

1 komentarz:

  1. Róż na policzkach... :) Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie, na pewno ci się spodoba;) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...