Strony

piątek, 13 stycznia 2012

The first day...

Witam wszystkich;)

Mam na imię Paulina, w tym roku skończę 27lat, zawodowo pracuję jako analityk, ale modą interesuję się od dawna:)

Długo myślałam nad założeniem własnego bloga, aż w końcu zdecydowałam się:)

Jestem 'z tych', dla których zasadą jest, by torebka pasowała kolorystycznie do butów bądź przynajmniej do jednej rzeczy z outfit'u;)

Moim celem jest umieszczanie postów 'codziennych', z rzeczami niekoniecznie drogimi, dostępnymi w każdym sklepie, dla każdej młodej kobiety/nastolatki, na każdą kieszeń. Proste połączenia, żadnych 'przekombinowanych' stylizacji, po prostu minimalizm, co nie znaczy, że nie lubię poszaleć z kolorami;)

Dziś przedstawiam Wam stylizację, którą miałam na sobie w pracy. Wszelkie komentarze będą mile widziane:)

Pozdrawiam,
Paulina (all-ab0ut-me)

Ps. To są moje pierwsze kroki w blogowaniu, więc mam nadzieję, że będziecie wyrozumiałe;)







sweater- Reserved
t-shirt- moodo
leggins- Pimkie
socks- allegro.pl
shoes- CCC
bag- allegro.pl
earrings- Orsay

8 komentarzy:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...