Strony

piątek, 21 listopada 2014

In the night

Zdjęcia do tego posta były robione ok. godz. 17, kiedy już słońce zaszło.
Z racji tego że posiadam zewnętrzną lampę błyskową, razem z Olą zdecydowałyśmy (robiłyśmy sobie zdjęcia nawzajem),
że fotki zrobimy na zewnątrz (nie w Palmiarnii, która chyba wszystkim powoli zaczyna się nudzić).
Przyznam szczerze, że łatwo nie było, ponieważ dla każdego zdjęcia musiałam zmieniać ustawienia.
Jednak z efektu końcowego jestem zadowolona:) Ponadto nałożyłam filtr na zdjęcia i jest naprawdę dobrze:)

Co do samej stylizacji- sukienkę z Sheinside zestawiłam z długim kardiganem i moimi ulubionymi botkami.
Kapelusz bardziej by mi pasował jako nakrycie głowy. Jednak jeszcze wtedy go nie posiadałam, więc założyłam czapkę.
Sądzę, że całość wygląda dobrze.

A Wy co myślicie??:)











fot. Ola i ja

sukienka- Sheinside | kardigan- New Yorker | czapka- Hypnose | torebka- Parfois | botki- Reserved | rajstopy- Gatta |
bransoletki- AgnesArt, nn | zegarek- Michael Kors | okulary- Ray Ban | kolczyki- Rossamann

11 komentarzy:

  1. Jaki masz aparat ? Pieknie rozmywa tło)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robię Nikonem D5100 + obiektyw Nikkor 50 1.8G (czasami zmieniam go na 18-105VR);) Tutaj dodatkowo była lampa zew, model SB-700;)

      Usuń
  2. Takie nocne zdjęcia też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł :) niektóre za jasne/ciemne ale ogólnie mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja , ślicznie wyglądasz w niej ! Dodatki są świetne : buty , torebka i biżuteria - idealnie dobrane ! Zdjęcia są rewelacyjne !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia...mają w sobie coś wyjątkowego (chociaż, chyba trochę zmarzłaś, najbardziej widać to po nosie):)
    Nie zaszalałaś z kolorami, ale udowodniłaś, że nawet kolory b&w dają wiele możliwości...a podstawą są zawsze dobrej jakości buty, torba, prosta sukienka i nieśmiertelny kardigan!!! /alicja/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wyglądasz świetnie, sukienka urocza. Ale najbardziej oczarowały mnie bransoletki, są cudowne :) Uwielbiam koralikowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, podoba mi się bardzo sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...