Strony

piątek, 1 listopada 2013

HALLOWEEN 2013

Od 2010r. przebieram się na Halloween. 
Byłam już wiedźmą, wampirem i zombie (więcej TUTAJ). 

W tym roku również stałam się zombie, jednak takim bardziej creepy:)
Ograniczyłam się tylko do twarzy, ponieważ nie miałam czasu na resztę ciała (planowałam jeszcze przerobić szyję, dekolt i ręce). 
Z efektu jestem zadowolona;)

Poniżej możecie zobaczyć przebranie wraz z imprezową stylizacją:)















fot. Dominika:*, ja

stylizacja: spódnica, kolczyki- Orsay | bluzka- Reserved | pasek- Pimkie | torebka, naszyjnik- Stradivarius | szpilki- Prima Moda | zegarek- Parfois | bransoletki- Bracelet SUN, by Dziubeka, Hypnose

makijaż: lateks w płynie, sztuczna krew, cienie Inglot oraz Bell, baza Inglot, tusz do rzęs Maybelline, paletka Sleek "oh so special" oraz "monaco", soczewki Crazy Lens, pomadka Bourjois oraz Rimmel, kremy BB Skin79 oraz Missha, puder w kamieniu Rimmel,  

6 komentarzy:

  1. świetna stylizacja:)
    fajny pomysł z twarzą:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może powiem tak: Wyglądasz obłędnie, a co do "stylizacji" śmiem twierdzić że jakbym Cię taką na ulicy w nocy spotkała - to zawał na miejscu !!! hahaha :D Rewelacja :)
    Świetne zdjęcia :) Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem - żenujące, jakaś taka pustka w głowie... smutne, a jest tyle innych sensownych zajęć - nie jest to wredna krytyka tylko refleksja jaka mi się nasunęła

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...