Strony

wtorek, 16 lipca 2013

NEW IN

Hej:)

Dziś chciałam pokazać Wam moje nowości. W porównaniu do innych blogerek nie ma ich dużo, ale troszkę się nazbierało. Po pierwsze nie mam czasu ani chęci chodzić po sklepach, a dwa- w ZG nie ma nic ciekawego. Także pozostaje kochane allegro oraz pomoc znajomych:D Wszystko, prócz płaszcza, zostało kupione pod kątem urlopu, który zaczynam od 1 sieprnia:)

lity- alllegro.pl

 naszyjnik- allegro.pl

 torebka- allegro.pl (jeszcze jej nie mam, stąd zdjęcie zapożyczone od sprzedawcy)

 płaszcz- Reserved

 bransoletki- allegro.pl, Hypnose 

 kolczyki- Orsay

 bandau- Pimkie

 szorty- Pimkie

 t-shirt- Pimkie

 sandałki- Aldo

aparat Nikon D5100 + obiektyw 18-105VR

 obiektyw Nikkor 50mm f/1.8G


 bikini- Calzedonia


Czy coś Wam wpadło w oko?:)

14 komentarzy:

  1. ooooo aparat kupilas!!<3
    SWIETNE ZAKUPY tak poza tym ;-) buzkii

    OdpowiedzUsuń
  2. po ile szorty w Pimkie? jutro chyba zajdę do focus :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozesz dac link do naszyjnika?bylabym wdzieczna,jest piekny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/naszyjnik-kolorowe-kamienie-zloty-lancuszek-neon-i3394824100.html ;)

      Usuń
    2. Dziękuję i pozdrawiam:)
      Maria M.

      Usuń
  4. taki aparacik to by mi się przydał :) mój niestety kuleje co widać na blogu :( a reszta też jest super :) nowości nigdy za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat to był mój priorytet, nie tylko ze względu na blog:)

      Usuń
  5. Wcale nie tak mało tych nowości:) A o aparacie również marzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. butki,bransoletki, naszyjnik i marynara - MM <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zdecydowanie wolę zakupy przez internet niż chodzenie po sklepach ;) W ogóle jestem pewna, że miałam Cię w obserwowanych i nagle mi zniknęłaś - czyżby blogger znów przesadzał?

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...