Strony

wtorek, 21 maja 2013

Feel mint

Hej:)

Stwierdziłam ostatnio, że polubiłam obszerniejsze rzeczy. Kiedyś nosiłam się bardziej przy ciele, ale teraz kiedy mam problemy z hormonami
i wagą (nie, nie jestem chora;)), preferuję luźniejszą odzież- co wcale nie oznacza, że przytyłam i wyglądam grubo, po prostu jak jest ciepło, to puchnę i sama ze sobą źle się czuję:P Jak mi się wszystko unormuje, to zapewne powrócę do starych nawyków, hehe:P 

Ale przejdźmy do dzisiejszej stylizacji. Jest to minimalizm, ale w luźniejszym wydaniu. Asymetryczna tunika w miętowym kolorze plus cieliste dodatki według mnie stanowią doskonały duet. Co sądzicie o takim zestawie??:)



















tunika- nn
szpilki- Prima Moda
torebka- Aldo
bransoletki- H&M, Pepco, Primark
kolczyki- Orsay




17 komentarzy:

  1. Miętka, uwielbiam;)
    Wyglądasz zjawiskowo;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam wszelkie ubranie XXL i Ty również w nich ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak tak jak najbardziej :)
    wyglądasz mega!!!
    też rozglądam się za takimi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinguś, a dlaczego rozglądasz się, czyżbyś w czerwcu chciała podzielić się jakąś wiadomością??:D

      Usuń
  4. hey, pretty dress,you look beautiful, new follower!! follow back ,if you like :)xx

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz ślicznie w tej tunice:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka! mint <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa ta sukienka / tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz w tej (jak dla mnie ;p ) sukience :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...