Strony

wtorek, 5 marca 2013

Firmoo glasses part II

Hej:)

Dziś chciałabym Wam się pochwalić okularami, jakie otrzymałam od Firmoo po raz kolejny:) Ostatnio wybrałam czarne z czerwonymi zausznikami KLIK, tym razem są to okulary koloru brązowego (możecie je zobaczyć tutaj KLIK). 


Ostatnim razem było wszystko ok. I tym razem także się nie zawiodłam:)
Po pierwsze po około 5 dniach od wysłania zamówienia okulary były u mnie, a to dość szybko tym bardziej, że paczka "idzie" zza oceanu. 




Po drugie szkła korekcyjne po raz kolejny zostały wykonane zgodnie z receptą i moją prośbą (antyrefleks oraz filtr UV). Po trzecie dostałam także 2 futerały na okulary (miękki i twardy), ściereczkę oraz śrubokręcik wraz z zapasową śrubką, jak i ostatnim razem:)




Zapraszam Was do skorzystania z oferty Firmoo, zwłaszcza że pierwszą parę możecie otrzymać za darmo (więcej tutaj KLIK).








sweter- Reserved
skarpety- Stradivarius
kolczyki- Rossmann
okulary- firmoo.com


Ps. W tę sobotę zapraszam Was do galerii Focus Mall w Zielonej Górze, gdzie odbywać się będzie Wiosenny Pokaz Mody (KLIK). Imprezę pełną wiosennych inspiracji poprowadzi Katarzyna Zielińska, znana aktorka oraz Piotr Kędzierski, popularny prezenter telewizyjny. Będziecie mogły także spotkać mnie oraz dwie inne blogerki- Olę i Patrycję, będziemy Wam doradzać w kwestiach modowych:)
Do zobaczenia:)


10 komentarzy:

  1. Klimatyczne fotki, oprawki stworzone dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, a ja będę w skarpetkach :)
    Do zobaczenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że i tak nie zrobi mu to różnicy. W końcu nie ma nóg...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te oksyy ! Widzę, że czytasz serię o Greyu ! Warto ? Bo też się nad tym zastanawiałam :) Jestem nowa, więc zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę moim zdaniem warto:) Nawet jeśli komuś nie spodobają się wątki erotyczne, to fabuła jest na tyle wciągająca, że chce się więcej:) Co prawda ja teraz 'utknęłam' na 3 części, bo nie mogę znaleźć czasu, by czytać, ale 2 pierwsze wciągnęłam bardzo szybko:)

      Usuń
  5. Z trzecią każdy się chyba ociąga, jakoś tak mało się dzieje..Ale czytaj, bo warto:)

    Obłędny kolor włosów:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie,,,Staram się rozkręcić;P
    http://joanastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś obłędnie seksowna.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...