Strony

niedziela, 17 czerwca 2012

GIVEAWAY


WYNIKI!!


Spośród zgłoszeń (których wiele nie było:P) tylko 6 z Was spełniło wszystkie warunki: Isabelle (1), agnieszkazg (2), madzia18 (3), Basia (4), Frau (5) i AniaSKF (6).

Generator liczbowy wylosował zwycięzcę:


Gratuluję!!:) 
A Isabelle proszę o kontakt na mail'a (zwierzchowskapaulina@gmail.com):)



Cześć :)

Dziś pierwsze rozdanie na moim blogu;)
Miało być wczoraj, ale nie starczyło mi na nie czasu;)
Rozdanie nie jest sponsorowane, po prostu stwierdziłam, że czas najwyższy na mojego giveaway'a:)




Ok, ale pewnie zastanawiacie się, co mam dla Was??
Otóż chcę Wam sprezentować koszulkę Pimkie (kupiłam ją sobie kiedyś, chciałam zwęzić, ale stwierdziłam, że wolę ją dać Wam) 
oraz lakier do paznokci i pomadkę firmy Rimmel:) 
Oczywiście wszystko jest NOWE, żeby nie było:)



Co trzeba zrobić, by mieć szansę na wygraną (wszystkie 4 warunki muszą być spełnione):

1. Dodać mojego bloga do obserwowanych via Google (z boku strony "Dołącz się do tej witryny")
2. Polubić mojego fanpage'a na FB KLIK
3. Udostępnić na FB zdjęcie z informacją o rozdaniu KLIK
4. Napisać w komentarzu pod tym postem "Zgłaszam się":)

Jeśli Wasza nazwa użytkownika na FB nie pokrywa się z tą na bloggerze, to proszę napiszcie to także w komentarzu. Będzie mi Was łatwiej zidentyfikować:)

Pamiętajcie, należy wykonać wszystkie 4 kroki:)

Na zgłoszenia macie czas od dziś do 30 czerwca do godz.23:59.

To tyle:) 
Powodzenia:)


A poniżej dokładniejszy opis rzeczy do zgarnięcia:)

Koszulka Pimkie, r.M, przeplatana złotą nitką, z kieszonką na piersi:D





Pomadka Rimmel, kolor nr 170 Alarm. Sama ją posiadam, bardzo ją lubię:)




Tak pomadka wygląda na ustach (+ spójrzcie na gif'a po prawej stronie:P):





Lakier Rimmel, nr 323 Riviera Red. 
Nie wiem, jak wygląda na paznokciach. 
Jeszcze nie używałam tego koloru, jednak starałam się dopasować odcień do koloru pomadki:)





Buziaki:*:*:*

10 komentarzy:

  1. zgłaszam się :)
    na FB polubiłam jako Agnieszka I.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się
    fb- Magdalena Jezierska
    madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz świetną fryzurkę na pierwszym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się
    obserwuję jako Ewelina Jezierska, a na fb jako Ewelina Judyta
    kita1986@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!

    na fb jako na-kazda-kieszen...

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się
    fb Ania N
    a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    obs: AniaSKF
    lubię: Anna Pitala

    11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    alamiko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...