Strony

sobota, 12 maja 2012

The dungarees

Od jakiegoś czasu chciałam mieć w swojej szafie ogrodniczki;)
Ale albo nie było ich w sklepach, albo nie było nic ciekawego.
Przedwczoraj jednakże udało mi się je kupić w New Yorkerze.
Dziś propozycja z nimi.

~~~

I had wanted to have the dungarees in my closet for a long time. 
But they wasn't available at shops or it wasn't anything special to buy.
However the day before yesterday I bought them in New Yorekr.
Today there is a set with them.



















9SFi7q on Make A Gif, Animated Gifs

dungarees- New Yorker
top- H&M
sweater- Pimkie
shoes- CCC
bag- allegro.pl
bracelet- DIY
earrings- Rossmann
ring- edibazzar.pl

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy blog zapraszam do wzajemnej obserwacji

    zapraszam do mnie www.deserlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty masz figurkę!
    Uwielbiam ogrodniczki, szkoda, że mam tak mało okazji, by je nosić ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. You look adorable!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. You are so cute, love your jumper!

    - Che

    http://www.style-che.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...