Strony

środa, 28 marca 2012

Everybody wears mint

Today I want to show you one of my favourite outfits from last year;)
Yes, I bought these mint pants last year;) 
It was love at the first side:) 
And I had no idea this color would be so popular this year.

Today I matched my minties with a coral sweater, a light blue jacket and the white flats.
I also added accessories in mint, white and coral.
I really like outfits like this one:)




MA6BiD on Make A Gif, Animated Gifs













pants- allegro.pl
jacket- New Yorker
sweater, earrings- Orsay
flats- Atmosphere
bracelet- La Gelateria
top- H&M
flower- made by me

7 komentarzy:

  1. Super wygladasz;-)) tez chce mietowe spodnie, ale jedyne fajnie na mnie wygladajace kosztuja 149 zl, a przechodze przez ciezki okres finansowy:PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne spodnie :)) ja dostałam ta pracę w moim zawodzie tj praca z dziećmi w pięciu różnych świetlicach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te spodnie, jak tylko będę miała przypływ gotówki od razu takie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutely love the mint with the coral, they are so beautiful together!

    OdpowiedzUsuń
  5. idealny zestaw! super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Paulinko :)

    Outfit - genialny, wszystko do siebie idealnie pasuje :)
    Ciekawa jestem jaką torebkę dobrałabyś do tej stylizacji?

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie słodkie połączenie kolorków aż chcę Cię zjeść; -)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...